Correction: August 7, 2022 – The New York Times


An article on page 9 this weekend about six podcasts centered on political scandal and turmoil incorrectly referred to the producers of “Fault Lines: Bush, Blair, and Iraq.” They are Somethin’ Else and Sony Music Entertainment, not the BBC.

An article on page 4 this weekend about the physical and emotional risks to theater performers misstates the name of an organization that helps shape physical contact performances on stage. It is the intimate director and coordinator, not the intimate director and choreographer.

An article on page 13 this weekend about five classic sci-fi summer movies from 1982 incorrectly states that Philip K. Dick’s “Blade Runner” is based on. Based on Dick’s novel Do Androids Dream of Electric Sheep? is not from one of his short stories.

An article on page 8 this weekend about a 1970s New York teen punk band incorrectly stated the name Arthur Brennan took when he fled to New York City to join the band. It was Davin Stargard, not Davin Stargar.

On July 24, Senator Raphael G. Warnock of Georgia misspelled the name of another U.S. senator from Georgia in his comments on “There is no way to go.” He’s Jon Ossoff, not John.

Last Sunday, an article about seasonal Native American celebrations and games across the country mischaracterized the Grand Entry. This is the start of the game, not the start of the season.

Due to an editorial error, last Sunday’s On the Market special misspelled the last name of a contributing reporter. She is Claudia Grivac Kopkun.

A July 31 article on fracking misreports type The company that funded America’s fracking boom. They are private equity firms, not venture capital firms.

Errors have been corrected wherever possible during printing, so some errors noted here may not appear in all editions.



Source link

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *